Kerkradio/tv informatie

Logo-KerkTV

De kerk in huis.

KERKRADIO/TV

De Stichting Kerkradio Hoogeveen e.o. geeft u de mogelijkheid om kerkdiensten te bekijken en/of te beluisteren van ongeveer 28 kerken in en om Hoogeveen.

Dit is op uw TV te ontvangen via internet met een zogenaamde ADSL aansluiting op uw telefoonlijn of op de kabelaansluiting van uw TV.

U kunt dan onbeperkt kijken en/of luisteren. U betaalt aan de kerk een éénmalige borg van € 45,00 voor de apparatuur.

Stopt u met kerkradio/tv dan moet de apparatuur ingeleverd worden en wordt de borg terug betaald.

Voor een internet aansluiting dient u zelf te zorgen. Wij adviseren u dit bij KPN of ZIGGO te doen, omdat wij daar de beste ervaring mee hebben. Beiden hebben combi pakketten zoals bij KPN internetten en bellen en bij ZIGGO TV en internet. Ook hebben beiden zogenaamde alles in één pakketten.

De huur van de ontvanger voor kerktv bedraagt € 12,00 p/maand (huur kastje € 2,00 en uitzendkosten € 10,00 totaal € 12,00)

Het bovengenoemde bedrag is per maand en inclusief BTW en wordt via het kerkelijk bureau met u verrekend via een automatische machtiging.

Contactpersoon Kerkradio/TV namens de Goede Herderkerk is J. Diphoorn.

*************************************************************************************************

Woont u in wijk Zuid en heeft u vragen en/of opmerkingen over de kerk radio/tv dan kun u bellen en/of mailen met

J. Diphoorn, telefoon: 06 557 933 00, email: J.diphoorn@live.nl

Stichting Kerkradio/tv Hoogeveen - De kerk bij u thuis