Tekst groter?

Informatie zalen verhuur

Heeft u een concert te geven of een vergadering te houden, maar nog geen ruimte om dat te doen?

Denk dan eens aan één van de zeven zalen van de Goede Herderkerk !

De kerkzaal wordt alleen verhuurd voor activiteiten met een Christelijke achtergrond, bijvoorbeeld de inzegening van uw huwelijk. Ook is de kerkzaal geschikt voor het geven van een concert van een koor of muziekvereniging omdat hij een hele goede akoestiek heeft.

De andere zes zalen kunnen worden gehuurd voor vergaderingen.

We hebben twee kleine zalen waar ± 20 personen in kunnen. Wij hebben twee zalen voor ± 80 personen en één zaal van ± 40 personen met een klein podium, en wij hebben een zaal voor ± 150 personen.

In twee zalen is ook een projectiescherm en beamer aanwezig.

Voor meer informatie of reservering, stuur u ons dan een email: zaalreservering.ghk@pghoogeveen.nl   Bij spoed,  belt u: 06-10695195

De prijslijst van de za(a)l(en)verhuur en de consumpties kunt u hier vinden (onder voorbehoud van wijzigingen)

Routebeschrijving: zie “contact”

Zaal 6                                                           Zaal 5