Jeugdraad Goede Herderkerk

Hallo,

Graag stellen wij ons aan u en jou voor. Wij zijn de jeugdraad van de Goede Herderkerk. We zijn een enthousiaste groep mensen die samen met en voor de jeugd het hele jaar door activiteiten organiseren.  Wij vinden het belangrijk dat de kinderen en jeugd in onze kerk ervaren hoe geloven centraal mag staan in het leven. Maar ook dat er ruimte is voor gesprek en vragen.

Leden van de jeugdraad geven leiding aan Kidsclub, Kindernevendienst, Jongerennevendienst, Jongerenmeeting, SOOS en verschillende activiteiten die gepland worden. Zo organiseren we startactiviteiten, de kerstmusical, vakantieclub, clubkamp, gezinsdiensten en nog veel meer.

Natuurlijk doen we dit samen met de kinderen en de jeugd, want gemeente zijn doe je samen. Voor kinderen en jeugd is het vaak een zoektocht, op welke wijze kan en wil ik geloven, kan ik me zelf zijn en ervaar ik verbondenheid binnen de gemeente en Kerk. Als jeugdraad proberen we aan te sluiten bij de vragen en geven we richting aan activiteiten zodat samen kerk zijn een feest is.

Heb je vragen over wat we doen, wil je meedenken of  heb je leuke ideeën neem dan contact met een van ons op, of stuur een mail naar het volgende mailadres: jeugdwerk.ghk@pghoogeveen.nl

Josien Bouma, Daphne Bouma, Martin Barelds, Angelique Barelds, Jannet Knol, Fernand Knol, Petra Bakker, Marchien Diphoorn, Angela van der Sleen, Hans Pol, Peter Duinkerken, Desiree Zilverberg en Jolanda Paans